post

Orderbombardemang och förseningar

Rysk invasion som svar på skeenden i Ukraina

Ett nytt drag med följdverkningar världen över.

Vi hade inte hunnit hämta oss från Corona-krisen och dess följder förrän en ny kris i form av en invasion drabbade världen. Som tur är har dess följder för oss hittills varit fredliga (under förutsättning att vi väljer att bortse från den konfrontatoriska propagandan). Order-bombardemanget som vi utsattes för var dock så omfattande att det mesta av vårt lager (åtminstone när det gällde matvaror) försvann i ett enda huj, med mängder av beställningsvaror och restnoterade produkter, och med mycket arbete för att fylla på lagret, som en olycklig följd.

De flesta restnoterade produkter har vi i nuläget fått in i lager (eller är på ingående), även om vi ännu inte har hunnit lägga in alla dessa i eButiken. Nu gäller det att också få ut alla beställda varor, som många redan har fått vänta på alldeles för länge, och att se till att resterande obesvarade frågor blir besvarade.

Vi gläds såsom tidigare åt den förståelse och det tålamod som våra kunder visar, trots kraftigt försenade in- och utleveranser, men lider samtidigt med er alla. Vi lovar att göra allt vi kan för att komma till rätta med situationen, att öka vår kapacitet i allmänhet och att stärka vår förmåga att klara dylika situationer i fortsättningen.

Meddela oss om du har svårt att vänta i upp till flera veckor på att få din order levererad, så försöker vi ta hänsyn till detta. Men, givetvis är det smidigast och bäst att i fortsättningen kunna ha fokus på att ta de äldsta ordrarna först.

Kommentarer till detta inlägg

  1. Margareta Åhlmans säger

    Vänta är ju inte kul, 10 dagar nu och undrar hur många veckor ni menar att jag ska vänta?
    Order: #21821

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Nej, det är inte alls kul att våra kunder nu får vänta alldeles för länge, men vi var inte rustade för detta bombardemang. Vi skickar din order så fort vi kan.

  2. Susanne Westberg säger

    #21758 När kan jag vänta mig leverans? Åker bort på söndag och blir borta till sista maj! Messar ni när leveransen kommer eller hur fungerar det? Måste be någon bevaka leveransen när vi är bortresta!
    Tacksam för snabbt svar.

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi kan skicka din order imorgon så att du kan få den levererad denna vecka. Men, det blir i så fall utan Gröna linser, som vi som bäst åter kan ha i lager igen om ca 4 veckor. När ordern är skickad får du leveransbesked från oss och en avisering från DHL. Avvaktar ditt svar.

  3. Anna Johansson säger

    Hej! Jag skulle vara jättetacksam om ni skulle kunna ange datum för leverans (och gärna skicka så snart det bara går:)) för order gjord 27 februari, #21618. Om inte gärna uppskattad tid på hur länge det kommer att ta
    Hälsningar Anna

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi är fullständigt överhopade just nu, och går nästan på knäna, men vi hoppas få iväg din order inom en vecka. Beklagar förseningen.

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Beklagar att du, liksom många andra, har fått vänta på såväl svar som leverans. Vi har tyvär inte resurser att klara en sådan anstormning av ordrar som vi nu har haft. Men, vi jobbar på så gott vi kan och räknar med att skicka din order inom några dagar.

  4. Terese säger

    Hej!

    Även jag har planerat att vara bortrest om inte allt för länge och är rädd att det ska sammanfalla med min leverans så att ingen tar emot. Finns någon prognos för order #21709?

    Vänliga hälsningar,
    Terese

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Kan skicka din order denna vecka om du fortfarande vill ha ordern levererad och finns hemma att ta emot den. Beklagar förseningen och det oerhört sena svaret.

  5. Bernd-Olaf Fiebrandt säger

    Den 2 mars lade jag order # 21651. Hittills har det inte skett någon reaktion alls. Inget meddelande… När kan jag förvänta mig leverans?

    • Kjell Askling säger

      Vill för ordningens skull bara kommentera här att det hela är utrett och ordern skickad.

  6. Jennyann Laszlo säger

    Jag beställde 16 mars. Förseningar är inget problem, men efter 3 veckor hade jag förväntat mig ett mail med information åtminstone.

    • Kjell Askling säger

      I den situation som vi befinner oss har vi varken hunnit med att svara alla individuellt eller kunnat ge besked om förväntad leveranstid för resp order. Vi har i stor utsträckning fått förlita oss på att informationen på vår webbsajt har nått fram, vilket den dock inte verkar ha gjort i någon nämnvärd omfattning.

  7. Roine Andersson säger

    Sist jag frågade om min leverans så skulle ni nog kunna skicka den vecka tolv eller tretton har inte sett någon leverans än när kan ni tänkas skicka den. Mvh Roine

    Mitt konto
    Hej Roine Andersson! Via ditt kontos kontrollpanel kan du se dina tidigare ordrar, hantera din leveransinformation, redigera dina adresser, och ändra ditt lösenord.
    Tidigare ordrar

    Order Date Status Total
    #21614 27 februari 2022 Processar 1.875,60 kr för 2 artiklar Visa
    Mina adresser

    Följande adresser kommer att användas av ebutiken som standard.

  8. Henry säger

    Hej,

    Har väntat på leverans sedan 6e/3, hur är det möjligt ni inte ens hör av er, där jag mailat er.
    Mvh
    Henry

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi har varit fullständigt överhopade med ordrar och kommunikation. Har helt enkelt inte hunnit med allt. Beklagar att din order fastnade i kön. Skickar din order nästa vecka om du fortfarande vill ha den levererad.

  9. säger

    Det är ju iofs tur för dig att vissa grödor är svåra att få tag på och du är den ende som har dessa.

    Beställde och betalade 27 februari. Då fanns allt jag beställde i lager.

    Har fortfarande inte fått vare sig varorna jag beställt eller ett meddelande om sen leverans på order #21617.

    Nu startar snart vårbruket här i västernorrland.

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Beklagar det oerhört sena svaret på denna kommentar, men vi har tyvärr inte hunnit med vare sig leveranser eller kommunikation i närheten av vad vi borde. Se i övrigt svar på din nya kommentar ang ordern.

  10. Tim Beterams säger

    Hej!
    Den 6e mars gjorde vi en beställning med ordernummer #21701. Nu undrar vi hur läget kring beställningen är. Vi hoppas nämligen kunna ta emot produkterna innan juni. Hör gärna av er om det uppstår svårigheter så att vi kan hitta en lösning tillsammans.
    Vänlig hälsning
    Tim

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi har varit fullständigt överhopade av ordrar vilket bl a har lett till att din order fastnat i kön och att vi inte har hunnit med att sköta kommunikationen så som vi borde. Beklagar detta.

      Om du fortfarande är intresserad av att få din order levererad kan du få det nu.

  11. Nina L säger

    Hej,

    När kan jag förvänta mig leverans för order #21710. Fick orderbekräftelse den 7 mars.

    Vänligen
    Nina

  12. Manuela säger

    Hej,
    we would like to order from you again. The previous time we went to pick it up at your place. Is that still possible with you being so busy?
    We are planning to drive down in about 4 weeks.
    Kind regards, and thank you for all the hard work you do.

    Manuela de Goeij

  13. Barbara Burton säger

    Hej,

    När kan jag räkna med leverans av order 21869 24 mars?

    Tack.

    Barbara

  14. Veronica Carlsson säger

    Hej,
    när kan order #21940 tänkas skickas?
    Behöver beställa säd från annat håll i väntan på att det jag beställt från er kommer, och undrar hur mycket, beroende på hur länge er leverans dröjer.
    Vänligen // Veronica

  15. Nina säger

    Hej,

    När kan jag räkna med levereras för order #21710 från den 7 mars?

    Vänligen
    Nina

  16. Mattias säger

    Jag postade en kommentar förut, som publicerades. Nu är den borta.
    Du tar pengarna. Du levererar inte. Du tar bort ifrågasättande kommentarer.

    Du är snabb på att ta pengarna från dina kunder men levererar inte.

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Jag har full förståelse för att du är missnöjd, och att fantasin då lätt skenar iväg.

      Din förra kommentar är inte borttagen, och inte heller publicerad tidigare. Första kommentar behöver godkännas först, vilket har skett först nu.

      Din order är jättegammal och borde givetvis ha levererats redan. Om du fortfarande vill ha den levererad så skickar vi den omgående. Annars återför vi det inbetalda beloppet till ditt konto.

      • Mattias säger

        Jag hade fel om att du tog bort min första kommentar.

        Märkligt att du trots lagd order, fråga här i kommentarsfältet och först efter ytterligare en kommentar ”kommer på” att du ”glömt” att leverera beställningen.

        Lägg ordrarna i datumordning. Ta den äldsta ordern först och leverera den. Svårare än så är det inte. Du gör dig själv och dina kunder en björntjänst när du levererar först till dem som frågar i kommentarsfältet.

        Leverera lagd beställning tack.

  17. Marita Persson säger

    Hej!

    När kommer min order 22051 som jag beställde och betalade den 16 april?

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Skickar din order de närmaste dagarna om du fortfarande vill ha den levererad. Beklagar förseningen och det sena svaret.

  18. Jennyann Laszlo säger

    Hej!
    Jag beställde och betalade 16 mars. Jag har kommenterat på siten samt mailat, inget svar.
    Okej att ni inte hinner skicka ut omedelbart, men för 17, jag har väntat i TVÅ månader utan ett ord. Får man många tusen av en kund så är det det minsta vi kan begära.

    När kommer min order? #21826

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi har prioriterat de som har sagt till om att de behöver leveransen snabbt eller vid viss tid, vilket har inneburit att du och många andra, som inte har sagt till, tyvärr har fått vänta väldigt länge på leverans. Vi har valt denna lösning i nuvarande överbelastade situation eftersom många inte har haft så bråttom med leveransen, utan främst varit intresserade av att säkra sitt förråd av livsmedel.

      Jag har tolkat det du har skrivit som att du inte har haft så bråttom. Oavsett om det är rätt tolkat eller inte så är det kanske dags att skicka din order nu!?

  19. Arief Bin Ahmad Zailani Hatta säger

    Hej! Please can I get any updates on my order order #21835 – ordered and paid March 19 2022? It’s been a while without hearing anything so I’m hoping for an update on it. Thank you.

    • Kjell Askling säger

      Hello,

      We are ready to deliver your order, if you still want it delivered. Await your answer.

  20. Lisa säger

    Hej!
    Jag beställde och betalade 16 mars och behöver få min order snart. Jag har förståelse för krånglet som uppstått men kan inte vänta hur länge som helst. Har mailat men ej fått svar. Vore tacksam skyndsam hantering. Det gäller order #21825.
    Vänligen, Lisa

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi lovar att hantera din order skyndsamt. Beklagar förseningarna i leveranser och kommunikation.

  21. Agneta Jonsson säger

    Hej!

    Vi beställde saker som fanns hemma och hela sädesslag, det är panik och baka och undrar vart de är.
    Order: 22148

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi har stora förseningar i leveranserna för tillfället, men vi försöker lösa din paniksituation. :)

  22. Aina Persson säger

    Hej,
    Jag fick orderbekräftelse 16/3.
    Har inte haft bråttom med leverans, men undrar om jag behöver beställa på ett annat ställe?
    Order nr 21799.

    Tacksam för svar.

    /Aina

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Din order skickades idag, och du bör nu ha fått ett leveransbesked via epost.

  23. Annette Liljeström säger

    Hej! Jag har lagt order 9 mars och fortfarande är status ”processar”. När kan jag förvänta mig att få mina varor?

  24. Magnus Franzen säger

    Hej
    Kan ni kolla hur det ser ut med leverans av Order: #22035. Skulle vara superfint om den kunde skickas närmaste tiden nu i maj. Vet att ni har mer än fullt upp – kämpa på :)
    mvh Magnus

  25. Andrei säger

    Hej

    Jag gjorde min order på 594 sek den 6 april.

    Betalningen gjordes den 7 april (voucher number 5484394910).

    När får jag min order?

    Vänligen, Andrei

  26. Håkan Lanz säger

    Hejsan SEM!

    Jag har väntat på min order sedan 8/3.
    Order nummer 21727.

    Vad händer?
    /Håkan

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Inget har har hänt med din order, tyvärr. Vi har haft mycket mer än vi har klarat av sedan kriget i Ukraina drog igång.

      Skickar din order imorgon. Beklagar förseningen och det alldeles för sena svaret.

  27. Monica Lindblom säger

    Hej!

    Jag lade en beställning 28 mars och jag har inte fått varken varor eller nåt besked om försening. Vad händer?

    Mvh

    Monica Lindblom

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi har varit överhopade av ordrar. Vi kan skicka din order nu, om du fortfarande vill ha den levererad.

  28. Benny säger

    Får man ett mail med spårningsnummer när ordern är klar eller kan den skickas utan att man blir informerad?

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Du får ett leveransbesked med spårningslänk via epost när ordern har skickats och en avisering via SMS när paketet har kommit till utlämningsstället.

  29. Benny Bergström säger

    Beställde och betalade den 18/5. När skickas sakerna och med vilken speditör?

  30. Kajsa Källérus säger

    Hej! Jag gjorde en beställning den 19 april och jag förstår att ni har fullt upp men nu undrar jag om jag kommer att få mina varor snart eller om jag måste nödlanda vissa saker på Ica istället? Hoppas slippa det eftersom era produkter håller bättre kvalitet.

  31. Inken Koch säger

    Hej,

    Jag beställde 13:e april order #22038. Jag beställde en flingpresstillsats till kitchenaid som fanns på lager. Väntar över en månad nu på att göra egna flingor till frukost och kan inte heller beställa nån annanstans.

  32. Magnus Karlsson säger

    Har försökt få kontakt innan men stendött,hur ser statusen ut på order 22118?

  33. Jenny sundberg säger

    Order nr : 22159

    Hej! Börjar ni få någon ordning på ordrarna?
    Jag beställde en present till min pojkvän
    men är nu inne på att köpa den någon annanstans då han redan har fyllt år vid det här laget.
    Mvh Jenny

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi kan skicka den till dig nu, om du vill, men vi kan givetvis också annullera ordern. Säg till hur du vill att vi ska göra.

  34. Monica Lundin säger

    Hej.
    När kommer order 22203?
    Orderbekräftelse 18/5.
    Hälsningar
    Monica Lundin

  35. Kristian Olofsson säger

    Hej,
    När kommer order 22067? (Orderbekräftelse 18 april!, Varorna fanns i lager enligt er sida)
    /Kristian

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Den fastnade tyvärr i kön, men vi skickar den i början på nästa vecka. Jag antar att du fortfarande vill ha den levererad eftersom du hör av dig. Säg till om detta inte stämmer.

  36. Viktor säger

    Hej,

    Jag mejlade för någon vecka sedan om order #21943 (29 mars), men har inte fått något svar. Finns någon prognos för när den kommer skickas?

    Vänligen,
    Viktor

  37. Kjell säger

    Hej,

    Hur ser det ut med leverans av ordernummer 21988 från den 4 april. Ser ut att vara i lager nu.

    Mvh Kjell

  38. Jan-Erik säger

    Hej,

    Orderbekräftelse, #22163, fick jag 9 maj. 28 maj skickade jag en e-post och efterlyste information om försening, etc. Inte ett ord, inget svar på epost, och ingen leverans. Vad händer? Inte alls rimligt med dessa upprepade förseningar och bristande information.

    Vänligen,

    Jan-Erik

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Jag håller med dig. Inte alls rimligt med dessa förseningar, men tyvärr rimmar de med skeendet i världen, vilket vi hittills inte har lyckats göra något åt. Det får vi ta itu med när vi har fått leveranserna att fungera så som de bör, vilket de gjorde ända fram tills att Coronan, och därefter kriget i Ukraina, drabbade världen.

      Vi har tyvärr inte haft en chans att hinna med att leverera och kommunicera i takt med anstormningen, utan vi har fått lösa situationen så gott vi har kunnat. Beklagar att vi inte fått iväg din order, men vi räknar med att skicka den denna vecka. Säg till om du hellre vill annulera ordern.

  39. Priyanka säger

    Hej!

    Hur ser det ut med leverans av ordernummer 22173 från den 12 maj?

    Mvh,
    Priyanka

  40. Jaana Malmberg säger

    Ligger order #22218 långt borta? Hade hoppats hinna storbaka på semestern. Förståelse över att min order kanske inte är äldst/Med vänlig hälsning, Jaana Malmberg

  41. Maria säger

    Hej, mejlade just om min order 21846. All förståelse, jag hade otur som hamnade i krigskaoset med min planerade order.

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Har fått ditt meddelande och har lagt din order för plockning. Allt finns i lager. Skickar din order i början på veckan.

  42. Tommy Strandberg säger

    Hej Kjell,

    Order #21748 lagd den 10 mars 2022. Orderstatus: processar.

    Vore bra om den blir mottagen av mig innan semester.

    Vad tror du?

    Mvh
    Tommy

    • Kjell Askling säger

      Hej Tommy!

      Vet inte när du har semester, men vi skickar din order imorgon så få vi hopppas att det funkar. :)

      Beklagar att din order fastnade i kön.

        • Tommy Strandberg säger

          Tusen tack Kjell
          Ser ut som det blev fel på emoji där, inga frågetecken från min sida.
          Mvh
          Tommy

          • Kjell Askling säger

            Bra. Det är antagligen vår webbsajt som behöver uppdateras till modern emoji-standard. :)

  43. Jonas Hermelin säger

    Hur långt bak är er backlog på orders att hantera?

    Jag uppfattar det som att ni prioriterar upp och skickar snabbt iväg de orders när folk hör av sig, men hur många månader efter ligger ni generellt?

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Svårt att svara generellt, men vi har olevererade ordrar ända tillbaka till februari. När ordrarna har blivit gamla behöver vi nämligen kontakta kunden för att få veta att leverans fortfarande önskas. Den processen kan ta lång tid.

      Vi vet att många som har beställt under denna kristid inte har så bråttom med leveransen, och därför har vi valt att låta kunderna själva bestämma behovet av snabb leverans. Problemet är dock att det är väldigt få som vill säga hur de vill ha det, men väldigt många som vill att vi skall tala om när ordern levereras. Detta har gjort att många som inte har sagt något har fått vänta oerhört länge på leverans.

      Väntetiden för en del ordrar har alltså blivit oerhört lång, men antalet väntande ordrar är betydligt färre nu än tidigare. Några veckor till bara med envetet arbete så bör vi vara tillbaka vid normala leveranstider, och förhoppningsvis även redo för ”höststormen”. :)

  44. Rebecca säger

    Hej, jag önskar få order #22189 skickad om möjligt.
    Önskar er en fin sommar och hoppas att ni får möjlighet till vila.
    Rebecca

  45. Ing-Marie Pettersson säger

    Hej!
    Skulle vilja ha min order #22288 så snart det går. Beställde 8 juni.
    Ha en bra kväll,
    Ing-Marie

  46. Annemarie Raas säger

    Hej,

    Skulle det gå att skicka order #22413 så fort som möjligt? Vi får gäster nästa veckan (v.29) och en är allergisk mot allt utan dinkel, och i butiken här på landet finns det inget dinkelmjöl kvar.

    Hoppas det går, och att ni mår bra trots allt!

    Mvh,
    Annemarie

  47. Peter Parnes säger

    Hej. Vad är det för leveranstider just nu? Är ni ikapp eller måste vi vänta på vara ordrar i flera veckor?

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Vi är nästan ikapp. Väntetid mindre än en vecka till att ordern skickas, men målet är givetvis att så fort som möjlgt åter kunna skicka inom ett par dagar.

  48. Charlotta säger

    Hej,
    Hur ser det ut med leveranserna nu? Beställde 25 augusti och har fått en orderbekräftelse men inte mer än så. Det gäller order med nummer 22683.
    Tacksam för besked om status på min order.

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Skickades igår, och du nu säkerligen redan fått både leveransbesked och DHL-avisering.

  49. Anders Hagberg säger

    Hej, hur ligger det till med min order?
    Allt skulle ju finnas på lager….

    Med vänlig hälsning,
    Anders Hagberg

    Order #22956 lagd den 3 oktober 2022. Orderstatus: processar.

      • Anders Hagberg säger

        Det verkar generellt som att ordern inte skicka förrän ni fått en påminnelse från kunden. Så ska kan det inte fungera i längden! Hoppas på bättring om jag ska köpa från er framöver.’
        Med vänlig hälsning,
        Anders Hagberg

        • Kjell Askling säger

          Hej!

          Kan förstå att det verkar så, men så illa är det inte riktigt. Håller helt med om att det inte kan fungera så i längden, oavsett om det finns orsaker till förseningarna eller inte. Vi jobbar på att komma till rätta med det hela.

  50. Lars Lindstein säger

    Hej!
    Jag lade en beställning 20 oktober med varor som skulle finnas i lager.
    Jag undrar hur det går med denna order? Bra att veta om den kommer
    Snart eller om jag skall avbeställa och handla på annan plats.
    Lars

  51. Ninni Danielsson säger

    Hej!
    Order #23122 lagd 24 oktober 2022. Alla varor skulle finnas i lager. Kommer ordern att skickas snart eller kan jag avbeställa den och få pengarna tillbaka?
    /Ninni

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Enligt våra noteringar var Enkorn beställningsvara. Mer Enkorn väntas inkomma måndag-tisdag. Skickas så fort den saknade produkten har inkommit i lager. Om du hellre vill avbeställa så går det givetvis bra.

  52. Tobias säger

    Hej!
    Jag lade en beställning 2 november med varor som skulle finnas i lager.
    Jag undrar hur det går med denna order 23183 ? Bra att veta om den kommer
    Snart eller

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Enligt våra noteringar var glasburkarna i din order beställningsvara, och tyvärr har vi för tillfället inget datum på när 5-litersbrukarna åter kan finnas i vårt lager. Snart hoppas vi, men vi vet inte när. Om du kan tänka dig att byta till t ex 4-liters kan vi leverera omgående.

      • Tobias säger

        Skulle behöva större egentligen, och skulle behöva ha de så snart som möjligt… men kan man få tillbaka pengarna betalade 623kr på mitt kort kan man få tillbaka dom så är jag nöjd

  53. Anna Lindgren säger

    Hej
    Fick orderbekräftelse 29 oktober. Order: #23153
    Undrar om min order är på gång för leverans?

    Vänligen Anna Lindgren

  54. Thu Quynh Do Nguyen säger

    Hej
    Jag fick orderbekräftelse nr.#23124 den 24 oktober. Undrar om min order är skickats?
    Mvh
    Quynh

  55. Kalle Ekström säger

    Hej. Jag undrar hur det går med min order på 6pack 3liters glasburkar mitt beställningsnummer är :23177 Mvh Kalle Ekström

  56. Johanna säger

    Hej!

    Jag undrar över order #23235, beställd och betald 9/11. Jag skulle verkligen uppskatta om jag kunde få mina varor inom de närmsta dagarna, i annat fall vore det bra att veta när de kan tänkas skickas?

    Med vänlig hälsning
    //Johanna

  57. Karin Jöngren säger

    #23161 beställde jag 30 okt. Den har inte levererats och står noterd som processar.
    Jag undrar vad som gör att den inte kan levereras.
    Om någon vara är restad så tar jag hellre leverans av resten än inväntar allt.
    Mvh Karin Jöngren 076-7662019, karinjongren@gmail.com

  58. Andreas Nordh säger

    Hej, undrar om Order: #23326 är på väg?
    Är en present till nästa helg så behöver snabbt besked

  59. Staffan Wängdahl säger

    Hej!
    Jag skickade en order 23600 den 7 jan. När kan den väntas hit. (otåliga vänner som var delbeställare förföljer mig med frågor.)
    Staffan W

    • Kjell Askling säger

      Hej!

      Skickas härifrån imorgon. Normalt tar det sedan 2-3 arbetsdagar innan varorna finns hos dig. Kan dröja något längre om det inte är daglig utkörning på din adress.

    • Kjell Askling säger

      De är normala, dvs beställda varor skickas inom 2 arbetsdagar om de finns i lager.

Lämna ett svar till Charlotta Avbryt svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>